12 March 2013

Widad dah besaq dan Oreo Milkshake yang tiada kaitan pun sebenarnya.








Oreo Milkshake Pekat.
Eh, ikut suka la tahap kepekatan dia tu hampa nak tara mana. Saja ja letak nak bagi nama panjang sikit. Hiks.


Bahan-bahan : (Untuk gelas besaq)
7 keping oreo, sekali dengan inti dia
2 sudu besar susu pekat manis
2 cawan ais
2 cawan air

*semua bahan ni, ikut suka la nak letak banyak mana pun takpa. Terpulang kepada selera masing-masing. Haaa gitu !

Cara-cara :
Kisar semua bahan sampai hancur dan hidang segera !









25 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

uniknyaa bekas oreo milkshake tu,.. hehehe muka budak2 bersih je kan, jeles tengok.. hohoho ngan budak2 pun ena nk jeles >.<

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. comelnya budak ni. sedap air oreo tu. terliur kejap. salam perkenalan alia :)

Nana Liena said...

sedapnya..gambar2 ni lawa la..hehe..terpikat

izzaty sidrus™ said...

Sedapnya! terliur rasa T_T

gdsbnga said...

ni mmg bebetul blog masakan ! hihi
kite suke tgk budak kecik mmbesar . dan satu hari nt kite nak tgk anak kite sendiri mmbesar :)

miz ruha said...

sedapnya.... widad eh nama budak tu...? pandai dia posing... ^_^

are_lin@yu said...

comelnya dia..manis senyum ;-)

nabila biela said...

sedappppp..yummy

Faridzuan said...

Oh My! Terliur! T__________T

aina izati said...

Dah besar dh Widad. HEE ;D
Siyes amat mengiurkan betul air Oreo Milkshake tu. :)
Mcm senang ja bt. Nak try lah. HEHE ;D

Nurul Aini said...

Comelnya adik manis tu..hehe..haa..lagi sekali, ni akak tak suka ni. hehe..makanan lagi..yummmmm.yummm..sedapnya tapi akak tak suka oreo lah sayang..akak tak tahu kenapa..rasa dia tak sedap..hehe.

cikghah said...

widadddddddddd. cepatnya dia besaq. ok balik kena try oreo tu :D

Razfira said...

comelnyeeee

Razfira said...

comelllll

nik ros said...

comel jea oreo milkshake dlm gelas gitu.sedapnya.

CikZaniff said...

lazatnya..nyum2..hihi

~didiey~ said...

tomeynya dia!

Cik Iylia said...

Comel la Widad.

Eh terasa nak try suma resipi Alia ni cuti sem nanti..

Tungguuuuu..
xD

Rin Saharina said...

lawa la gambar. pndai alia snap =)

Maisarah Azmi said...

wah... gojez gambar.. nampk menggoda gile.. hehe. awak, stok dh sampai http://www.sararose.my/2013/03/stok-shiseido-mask-sudah-sampai.html

♥ Nana BamBam ♥ said...

masyaAllah, makin lawa widad..nanti jadi anak yang solehah macam Alia ye..aminnn :)


sedapnye oreo milkshake tuu..buat kan akk satu..heeeeee

ANISRAHIM said...

Sedap nama widad, anak buah ke? =)

Awk ni msti rajin msk dapor kan, bukan msk saje2, msk dan lakukan sesuatu =)

Mrs Velentine said...

somelnya widad...wah oreo milkshake buat mv nak minum pula

PuanGojes said...

morning syg ;)
terima kasih ziarah blog PG ya ;)

syakey said...

bagus bagusss. dapat idea ni cecuti boleh buat misi main masaka-masak.

ahaha