12 September 2011

bercerita mengenai bilangan A.






Hang dapat berapa A periksa haritu ?


tak ada A pun. 


Eii malunya tak ada A langsung. Aku dapat straight A 


Aku tau. Tapi result aku meningkat dari yang sebelum ni. 
Aku dah puas hati dengan result aku :) 





Semasa di tingkatan lima, cikgu Zamri selalu cakap ; pengalaman adalah guru yang terbaik.
Tak semestinya kalau awak cemerlang dalam kelas, top scorer semua subjek, awak akan berjaya dalam hidup. Ada sesetengah perkara yang kita tak boleh belajar dari buku.
Chill lah. tak dapat straight A bukan penamat dalam hidup. Perjalanan kita jauh lagi.



Awak pandai, keputusan periksa awak baik baik saja, awak tak akan pergi jauh dari saya. Nanti kita berjaya sama sama. InsyaAllah :')




Having straight A's doesn't always mean you're smart.








9 Oktober 2011 ada Ujian Akhir Tahun. YaAllah keputusan ujian 1 haritu pun belum dapat semua lagi. Bulan depan dah periksa akhir tahun. Rasa macam nak jadi kura kura sebab kalau jadi kura kura tak payah jawab periksa.