11 May 2011

kelakar.




situasi 1.
masa : selepas rehat.
ternampak pengerusi Pra-U 2010/2011




(lambai dekat dia, senyum. tunjuk ke arah kawan)
ni. dia nak cakap.




(sambil senyum OMG comel kot :P ) 
Apa dia ?




err saya nak beli t shirt UPU.




*sunyi*




*bunyi cengkerik*




thirt UPU ? t shirt pra-U kot Azua ?




*giggle*




*laugh histerically*




fine. Azua malu gila sebab salah sebut depan abang senior tu. sampai waktu balik duk gelak lagi. abang tu pun duk gelak teruk. kalau tak salah Muhaimin kot nama dia. 




situasi 2
*ketawa akibat kejadian di situasi 1 masih bersisa. 




Fauziah datang menerpa ke atas riba saya. 
Aliaaaaaaa. aku maluuuuuuuu




awatnya ?




tadi aku pi tandas. dah siap .... semua. siap perbetul tudung dekat cermin. basuh tangan apa semua.




lepastu ?




ada budak laki tegur aku.
Kak, ni tandas laki.













mengingati nama setiap pelajar senior upper six ialah satu beban. terima kasih.

1 comment:

eyjalukman said...

haha kelakar betol ! terguling2 gelak .
malunyee .