06 June 2012

Hello June :)




Gambar-gambar bulan Mei.


Jadi, ehem. Hai. Dah lama tak menulis. Entri terakhir bertarikh 24 Mei. Wow -_-


Sejak kebelakangan ni hilang terus minat nak menulis. Mungkin sebab sibuk dengan kerja harian cehwahh tipu sangat padahal malas.


Sebenarnya rasa nak nangis sebab macam tak percaya kejap ja cuti sekolah 2 minggu nak habis. Haritu kemain lagi, 'hello 2 weeks semester break' segala.


Minggu pertama cuti sekolah saya demam. Suara pun bertukar jadi macam jantan auwww auwww. Ahem, nak cakap terima kasih dekat Muhammad Adzeem sebab hantarkan air kelapa dengan 100plus dekat rumah masa saya demam haihh suka duk buat maneh :')


Eh haritu saya balik kampung dekat Kelantan nanti kalau rajin saya upload gambar haha macamlah ada orang nak tengok.


Dan, selamat pengantin baru untuk Abang Fid hehe. 10 tahun bercinta sebelum kahwin wey. Haa mampu ?


K dah. Jom la pulun buat homework lekaih.







4 comments:

Iylia said...

Haa ada pun entry baru. Lama dok tunggu ni :D
Nice pics. Bokeh tak lepaih haih :DD

Iylia said...
This comment has been removed by the author.
hanabunga said...

Of course hana yg suka tgk semua gambars kat blog alia hehe
btw suka gila kuih yg kaler hijau tu yg gambar atas skali tu.nak buat mcm susah ja.hanya mampu makan ja la hehe

cahayanur said...

hai alia. hihi. kpg pelet is my kampung. umah tok cn atas sikit je dr puncak mutiara. and cn penah pegy sekali je puncak mutiara. even dekat and blh jln kaki dr umah tok. sigh ! -..- btw, nice blog. cn slalu lepak sini. update tauuu~ heee :)