17 November 2011

Hari terakhir persekolahan bagi sesi 2011.



Hari ni ada kursus pengurusan koperasi sekolah dari ANGKASA untuk pelajar tingkatan 6 Rendah. Seghius best bakhangg. Sangat membantu untuk subjek Pengajian Perniagaan :)




Borang maklumat peserta serah pada awal kursus.



Encik Burn :D



Aktiviti ni, hampa kena tulis first impression hampa dekat kawan hampa. Cukup 5 baru boleh duduk dekat tempat masing masing.



serius geli gila bila orang tulis dekat atas kertas belakang badan kita T_T



Ini apa yang mereka tulis di belakang saya.
Kabur sebab saya tak reti duduk diam. Ok -.-

Awak funny, boyfren awak comel macam awak. Haha


asdfghjk apa semua ni ?



Rahman, itu senyuman tak ikhlas ya.



atoooo tengok pengetua saya senyum :>



jemput jemput :B



bakal merindui kawasan ini. 



Pak cik juga. Nanti mesti saya rindu nak sembang dengan pak cik masa jaga tempat parking motor.



oohh I'm gonna miss this.



Tak payah rindu dia sangat nah. Muka seghius gila tu pasaipa ? 


Selamat bercuti semua budak-budak sekolah yang comel serta cerdik pandai lagi mempunyai sahsiah terpuji dan disukai oleh para ibu mertua. Selamat memulakan semester baru untuk Adzeem ewaaahh nak jugak selit nama dan semua pelajar matrikulasi. Selamat memulakan semester baru untuk pelajar diploma universiti terutama Hana yang seriously lawa sangat dan Suhana galak sebab delete blog :)


























Tahniah Harimau Muda yang menentang Indonesia :)
saya tengok bola tadi, for the very first time dengan berjersi belang kuning bersama Adzeem. Teheee :>


No comments: