27 October 2011

Pulau Pinang ? Teluk Intan ? Cameron Highlands ?



Bangun pagi, emak cakap nak bersarapan dekat luar. Terus bukak FB cepat-cepat untuk main The Sims dengan CityVille. Ayah pulak cakap nak pergi jalan-jalan dekat Penang sebab cuti. Yeay ! :D

Dalam perjalanan nak ke Pulau Pinang tu tiba-tiba ayah ajak pergi Teluk Intan. Kami semua pun macam oh okay. Mana-mana pun okay :)




Jalan sesak oii. Ada lori terbalik.

Lepastu saya terlena. TER-lena. Bila dah terjaga, tengok luar tingkap eh kenapa macam tahu ja ni dekat mana. Kesat kesat mata. Tengok GPS ayah. Cameron Highlands ? o.O kenapaaaa. Mana dia Teluk Intan ?

Ok. Saya kalau naik kereta, berjalan jauh, saya sumbat telinga dengan earphones sebab abang dengan ayah akan sembang pum pang pum pang pasal kereta yadayada. Jadi saya tak dengar la masa ayah ajak pergi Cameron Highlands tu. Kfine -_-



hentian pertama.


 

kap kum kaaappp






ada coklat dalam tu :)
packaging menarik harga pun menarik -_-




Ini sedap. Harga dia pun sedap -_-"




atetetetete kusyuknya diaaaa :>





 

Hujan turun mencurah curah ke ladang teh. Wifi spot. Jadi untuk tidak melengahkan masa, saya bukak Twitter dan FB, bagitahu Kak Lia yang saya sedang berada di Cameron Highlands. muahahaha :D




apa yang lebih sedap daripada menikmati mi segera perisa kari dalam keadaan dingin pada waktu hujan




adik beradik gedik. 



handphone adik beradik gedik haruslah hampir serupa. Handphone saya terjatuh semasa sedang enak menikmati ais krim strawberry dan saya pun macam





tsktsk

T_____________T










Happy Deepavali :D

5 comments:

Syat0za Zai said...

camne leh jatuh =="


dia ni hah http://4.bp.blogspot.com/-CdC7S_vg1OI/TqjfUDvu6rI/AAAAAAAAD-I/8iZJtC9CCj8/s1600/DSC_0073.JPG

pakai spek tebal hitam tu.. comel! kah3

Syat0za Zai said...
This comment has been removed by the author.
hanabunga said...

Haha comel ja entry kali ni.Last2 cameron jugak korang pegi eh.hee

bella luna said...

pic yang lelaki dua orang tu tak boleh blah,muka mintak pelempang je,hehe,.seronok la pat g cameron>.<

siti murni said...

hehe...cute nyer entri ni..