11 August 2011

kenapa ?




  1. Kenapa emak ubah kedudukan air panas elektrik ke tempat lain ?
  2. Kenapa semua orang selalu sangat mengantuk waktu Sejarah Tamadun Dunia ?
  3. Kenapa saya bawak kamera pergi sekolah tapi tak bawak  memory card ?
  4. Kenapa saya tak dengar bila ada budak budak junior tegur saya dekat sekolah ? Adakah saya berada di alam bunian sehingga telinga saya tak dapat mendengar hai Kak Laila dari junior ?
  5. Kenapa pelajar-pelajar 6R1 energetic gila dan ceria amat dekat sekolah masa bulan puasa ?
  6. Kenapa masih ada yang mengungkit pasal jamuan makan malam pengawas tempoh hari ?
  7. Kenapa minggu depan ada ujian 1 ?
  8. Kenapa pipi saya semakin menaik macam apam kukus sedangkan saya dah kurangkan pengambilan makanan ?
  9. Kenapa pak cik guard sekolah fasih bertutur dalam banyak bahasa ?
  10. Kenapa saya masih tak dapat nak bezakan bentuk dan jenis graf untuk subjek Pengajian Am ?
  11. Kenapa saya sering kelihatan berjalan seorang diri di sekolah ?
  12. Kenapa senior senior upper six tidak begitu kelihatan di bulan puasa ini ? Adakah mereka merancang untuk tidak hadir secara pukal ?
  13. Kenapa pelajar tidak boleh memendekkan jarak perjalanan dengan melintas di kawasan tempat parking kenderaan ?
  14. Kenapa beliau semakin sweet dan asyik buat saya auwww auwwww ?
  15. Kenapa rasa rindu dekat Azua, Waheeda, Suhana dan A'a semakin menebal di bulan puasa ?
  16. Kenapa saya dah lama tak jenguk pokok bunga jasmin saya dan Azua yang ditanam di sekolah ?
  17. Kenapa saya lebih gemar membaca majalah majalah fotografi berbanding buku teks pra U ?
  18. Kenapa perkataan carutan diganti dengan menyebut nama nama makanan ?
  19. Kenapa abang saya datang sekolah saya tapi tak berjumpa sedangkan kami duduk dalam satu bangunan ?
  20. KENAPA PERKATAAN CERBAIKK MULA DIGUNAKAN SECARA MELUAS OLEH BUDAK BUDAK SEKOLAH SAYA ?!





kenapakenapakenapakenapakenapakenapakenapakenapakenapakenapakenapa

2 comments:

Hadi_Halim said...

tidak hadir secara pukal...aku nk gelak kuat2 la plak lepas bersahur nie..haha

hahahaha said...

kenapa ye ? haihhh HAHA