25 February 2013

My first butter cake ;)







Adzeem : Hmm kek lagi. Cuba la masak lauk pulak. Takkan nanti kita nak makan kek hari-hari ?


Maigod. Sentap.
Siang ikan pun tak reti.


15 comments:

Hanis Ramlee said...

Aliaaa ! Haha sama laa Hanis tak reti masak lauk lauk. Yang benda kek ka apa reti laa. Mihmihmih.

Ryna Tri Asmara said...

hahaha~ yang akhir tu comel ja kan xD

✿A I N A A✿ said...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedapnyaaa..... ena suka gila butter cake!!! untungnyaaa pndai buat, tak pyh beli kat kedai mahal2 dah... ish ish.. nk bljr buat juga.. nanti senang

cikghah said...

Cakap kat Abam Ajim, lauk boleh beli, murah ja. Kek nak beli mahai. Haha

Cik Iylia said...

Hihihi tercabar keperempuanan tengok Alia pandai masak ni.. :D

munna said...

nampak gebu butter cake tu... comfirm sedap ni

gdsbnga said...

nak jugakkkkkkkkkk kekk !
kite dari haritu nak buat pavlova tp tk buat buat -.- hihi

THE shazwani said...

aliaaa! wani pun tak suka masak lauk.entah kenapa ==' hehe
kek , puding etc tu minatlah jugak kan.heee

hana hadi said...

hana lebih rela masak kek dari masak lauk.huhu kalau sayur2 tu boleh la. hana xreti nak memproses bahan2 mentah. ikan pun hana xreti nak siang.heheh sama kan kita

aina izati said...

Wahh,gebu elok butter cake kak Alia buat. :)
Haa,nanti bila-bila mai la hantaq sikit dkt rumah. HEE ;')

Chic Na said...

kenapa kat sini semua makanan. lapar tau.. :p

Nurul Aini said...

Wahh..cake pula. Alia ambil kulinari ke? atau bakery ni..rajin sungguh Alia. Bagus2. Akak suka adik2 manis yang rajin. ^__^

Maria Menado~ said...

haha. jgn sentap2 dik. nati g pasar beli ikan siap siang. senang. hehe.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, akak pun tak bape reti sangat siang ikan. hahaha silalah belajar ye alia ;p

Annyss Aleeya said...

kek tu nmpk smooth je. pndai kamu buat. :)