08 December 2011

Dear Muggles,


Rasa macam tak percaya lagi 20 hari saya dah kena ke sekolah semula. Daftar untuk sesi persekolahan 2012.  Kemas kelas segala. Jumpa balik kawan-kawan kelas. Satnya cuti :(





Aktiviti saya pada pagi hari ini ialah bermain dengan Widad di luar rumah. Sibuk dia nak main belon pemberian Kak Lia dari Kelantan tu :)



Kemudian emak baru perasan ibu Widad ada bagi tudung Widad dalam beg baju dia. Err pakai tudung sat.



Masalah Widad ni kalau main belon, dia suka tiup lepastu dia nak tangkap belon. Macam -_-"



Lepastu kena sorok sebab dia nak main selagi tak habis. Jenuh kot nak layan T_T




Tengah hari, sepupu saya telefon nak belanja saya makan dekat Mon Rods. Macam waaaa dah lama nak pi sana :D Sebenarnya dia kena buat assignment. Kena interview pemilik restoran segala. Dia mintak saya ambik gambar.

p/s : Faridah, sorry :P



Saya pesan nasi ayam madu :)



Teh O ais 5 kupang ja. Sampai 31 Disember 2011 :D









Petang, saya keluar dengan mereka mereka ini :)


Encik Adzeem mesti dah cakap, jahat sangat Laila ni. Asal muka dia elok ja terus nak tempek dekat blog. Tak fikir muka aku hensem ka dak, mata aku sempat bukak ka dak dan mnjhgtrfd



Syafiq hensem ah lani :D
dan perluka pakai pakaian sama warna dengan Fauziah ? =="



Malam, saya dan keluarga ke Pesta Penang :D



Dengar orang terjerit jerit dalam ni serius teringat kes histeria dekat sekolah T_T



Fauziah, Faridah kalau naik hat ni confirm tak pening. Dia pusing pelan. Siap boleh lena kot. HAHA




Saya beli ni ! Saya beli ni !
Hampa boleh pilih, nak beli air dalam cawan plastik biasa, atau bubuh dalam benda alah comey ni :D
Percayalah, sejuk hingga ke titisan terakhir. Hee :D







Sesungguhnya keminatan saya terhadap bokeh dan cahaya lampu takkan pernah hilang :)


4 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

selamat kembali ke sekolah!

cikghah ^_^ said...

widad lagi comel pakai tudung.
eh, kami nak abam ajim dia la. :D

fatenkayra said...

nk kembali ke hogwarts skool ka???

cikghah ^_^ said...

baru perasan clap tulis. bukan nak abam ajim tapi nmpak abam ajim. :D

klau nak confirm kena serbu dgn kak tuu. hehe. sorry :)