21 June 2011

aktiviti pada hari ini.


ketibaan saya di sekolah pada hari ini disambut oleh 2 orang pengawas bertugas di pintu masuk sekolah. segera turun dari motor sambil buat muka-tidak-bersalah. esok nak pergi awal supaya tak perlu bersemuka dengan pengawas bertugas. 



Masuk kawasan sekolah, sebelum ke tempat meletak motor, Abang Muhaimin yang menjawat jawatan EXCO Disiplin bertanya dengan ramah.



Aliaa. sticker motor mana ? 


ada ! ni ! (menunjuk ke arah pelekat motor dengan muka bangga)







*menggelabah*







tiba-tiba ja pelekat motor yang wajib ada dekat motor hilang. T_T



KENAPA PELEKAT TU PERLU HILANG PADA MASA TU ?!



setelah puas berhempas pulas mencari, ada dekat bahagian kiri bawah skuter kuning diraja saya. macam mana boleh tak nampak pelekat tu berada di situ  =.=''
nasib baik hari ni tak bawak skuter warna putih tu kalau tidak mesti dah kena tahan sebab tak ada pelekat motor *woi berapa banyak moto yang hang ada Alia ? T_T





kadang-kadang cikgu tak berapa layan kami pelajar tingkatan 6 rendah sebab kami masih kecil dan tidak perlu menghadapi sebarang peperiksaan besar seperti pelajar tingkatan 6 atas.




hari ini kelas kami ada free periods dari lepas rehat sampai waktu balik :O




tidak mahu membuang masa dengan tidur-tidur ayam di dalam kelas, kami mengambil keputusan untuk siapkan slide presentation untuk perbentangan kumpulan pada Khamis ini. (berdebar)




kemudian kami tersedar yang kami sebenarnya mempunyai masa yang agak lama sebelum waktu balik jadi apa kata kita ber-cam-whore sebentar.




kepelikan muka terserlah.




Ya. susah bergambar tanpa mengangkat dua jari.




Bang Cap (Ashraff) dengan Bang Cop (Yusuf) kata senyum kena ikhlas lah Lala. classmate panggil saya Lala -.-



Tiba-tiba cikgu Noraini masuk sebab nak cakap pasal apa entah. *Nampak sangat tak bagi perhatian masa cikgu buat pengumuman -_-
Cuak kejap. hahaha




mencuba untuk menjadi ninja.




penambahan ahli bergambar nampaknya.




Kami guna laptop Fauziah sebenarnya. lupa pulak nak cakap terima kasih sebab bagi pinjam macam hak milik sendiri. 




Kak Lia membuaskan diri.








penatlah asyik duduk ja. ayuh berdiri ! 




masih banyak masa. ayuh bergambar lagi ! 




malu dekat classmate yang lain sebab kami duk buat bising dekat belakang.




tinggal berdua sebab Faridah dengan Nida dah letih. 



 

tetap nak selitkan muka tau Nida kat belakang tu. 




lepastu dah dapat kesedaran untuk mula buat slide presentation BM. tutup camera tu. kalau tidak semua pakat menggila macamlah dekat laptop sendiri tak ada camera kbai.



Azua. Aku rindu hang. Aku mintak maaf sebab hari ni aku tak sempat nak tengok pokok bunga kita. Agak sibuk. Jaga diri na :')



2 comments:

Diary oF Mine said...

form6??? knp mcm form4 5 ja ni??? hehehe

Pencari Qurratuaini said...

saya tolong sbb dah tugas saya..alia tak perlu rasa bersalah...biasalah kdg2 letih je...